Ἡ Σελήνη στὸ ἇρμα της. Ἀττικὴ ἐρυθρόμορφη κύλιξ τοῦ ζωγράφου Βρυγοῦ, περὶ τὸ 490 π.Χ. / 286 μ.Ὀ., Οὐωλκοί (σημερινὸ Vulci), Antikensammlung, Βερολίνο.
Ἅρτεμις Ἐλαφηβόλος. Εἰκονογραφία ἀπὸ ἑλληνικὸ ἀγγεῖο (οἰνοχόη), Συλλογὴ Ἀσμολήαν, Ὀξφόρδη.
Ἄρτεμις Ἐλαφηβόλος, μὲ ἐπιγραφὴ ΚΑΛΗ Η ΠΑΙΣ. Ἀττικὴ λευκὴ ἐρυθρόμορφη λήκυθος, 550 – 500 π.Χ. / 3ος αἰ. μ.Ὀ.
Ἄρτεμις Δαδοῦχος συνοδευόμενη ἀπὸ ἕναν μικρὸ ταῦρο. Ἀττικὴ λευκὴ ἐρυθρόμορφη λήκυθος, περὶ τὸ 475 – 425 π.Χ. / 4ος αἰ. μ.Ὀ, Ἐρέτρεια. Μουσεῖο Λούβρου.
Ἄρτεμις καὶ κύκνος. Ἀττικὴ λευκὴ λήκυθος, 5ος αἰ. π.Χ. / 4ος αἰ. μ.Ὀ. Μουσεῖο Ἑρμιτάτζ, Ἁγία Πετρούπολη.
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων, Ἄρτεμις καὶ Λητώ. Ἀττικὸς ἀναθηματικὸς κρατῆρας, περὶ τὸ 460 – 450 π.Χ. / 4ος αἰ. μ.Ὀ. Μουσεῖο Καλῶν Τεχνῶν, Βοστώνη.
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων, Ἄρτεμις καὶ Λητώ. Εἰκονογραφία ἀπὸ τὸν ἀττικὸ ἀναθηματικὸ κρατῆρα (τῆς προηγούμενης εἰκονας).
Ὁ θεὸς Ἀπόλλων ἀνάμεσα στὶς θεὲς Ἄρτεμις καὶ Λητώ. Ἀττικὸς ἐρυθρόμορφος κρατῆρας, περὶ τὸ 460 – 450 π.Χ. / 4ος αἰ. μ.Ὀ. Μητροπολιτικὸ Μουσεῖο (ΜΕΤ) Νέας Ὑόρκης.
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων, Ἄρτεμις καὶ Λητώ μαζὶ μὲ τὴν Δῆλο (Ἀστερία). Ἀγγειογραφία τοῦ 6ου αἰ. π.Χ. / 3ος αἰ. μ.Ὀ.
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων καὶ Ἄρτεμις. Ἀττικὸ ἐρυθρόμορφο κύπελλο, περὶ τὸ 470 π.Χ. / 306 μ.Ὀ. Μουσεῖο Λούβρου.
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων καὶ Ἑρμῆς καλοσωρίζουν τὴν θεὰ Βένδιδα (ὅπως ἦταν γνωστὴ ἡ Ἄρτεμις στοὺς Θρᾶκες), ἡ ὁποία φέρει χαρακτηριστικὴ χειμερινὴ ἐνδυμασία καὶ μπότες. Ἀπουλιανὸς ἐρυθρόμορφος κρατῆρας, περὶ τὸ 370 – 360 π.Χ. / 5ος αἰ. μ.Ὁ. Μουσεῖο Καλῶν Τεχνῶν, Βοστώνη.
Ἡ θεὰ Ἄρτεμις ὡς Βένδις, οἱ θεοὶ Ἀπόλλων καὶ Ἑρμῆς, καὶ ἕνας νεαρος πολεμιστής. Ἀπουλιανὸς ἐρυθρόμορφος κρατῆρ περὶ τὸ 380 – 370 π.Χ. / 5ος αἰ. μ.Ὀ. Μουσεῖο Λούβρου.
Ἄρτεμις Ἐλαφηβόλος. Ἀττικὴ ἐρυθρόμορφη λύκηθος, περὶ τὸ 480 π.Χ. / 296 μ.Ὀ. Μητροπολιτικὸ Μουσεῖο (MET) Νέας Ὑόρκης.
Ἄρτεμις μὲ τόξο. Ἀττικὴ ἐρυθρόμορφη λήκυθος περὶ τὸ 460 – 450 π.Χ. / 4ος αἰ. μ.Ὀ. Μητροπολιτικὸ Μουσεῖο (ΜΕΤ) Νέας Ὑόρκης.
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων καὶ Ἄρτεμις φονεύουν τὸν Τιτυό, ποὺ εἶχε ἀποπειραθεῖ νὰ ἁρπάξῃ τὴν μητέρα τους, Λητώ. Ἀττικὸς ἐρυθρόμορφος κρατῆρας, περὶ τὸ 450 – 440 π.Χ. / 4ος αἰ. μ.Ὀ. Μητροπολιτικὸ Μουσεῖο (ΜΕΤ) Νέας Ὑόρκης.
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων καὶ Ἄρτεμις φονεύουν τὶς κόρες τῆς Νιόβης, τὶς Νιοβίδες. Ἀττικὸς ἐρυθρόμορφος κρατῆρας, περὶ τὸ 460 – 450 π.Χ. / 4ος αἰ. μ.Ὀ. Μουσεῖο Λούβρου.
Ἡ θυσία τῆς Ἰφιγένειας στὴν Αὐλίδα πρὶν τὴν ἀρχὴ τοῦ Τρωικοῦ πολέμου, ποὺ ἐνέπνευσε τὴν τραγωδία τοῦ Εὐρύπίδου «Ἰφιγένεια ἐν Αὐλίδι». Ἀττικὸς ἐρυθρόμορφος κρατῆρας, περὶ τὸ 370 – 350 π.Χ. / 5ος αἰ. μ.Ὀ., Βρετανικὸ Μουσεῖο.
Ἡ Θυσία τῆς Ἰφιγένειας. Ρωμαϊκὴ τοιχογραφία ἀπὸ τὴν Πομπηία, Ἀρχαιολογικὸ Μουσεῖο Νεαπόλεως.
Ἡ Ἰφιγένεια συναντάει τοὺς φυλακισμένους μεταξὺ τῶν ὁποίων εἶναι ὁ ἀδελφὸς τῆς Ὀρέστης μὲ τὸν Πυλάδη. Ρωμαϊκὴ τοιχογραφία ἀπὸ τὴν Πομπηία, 1ος αἰ. μ.Χ. / 9ος αἰ. μ.Ὀ., Ἀρχαιολογικὸ Μουσεῖο Νεαπόλεως.
Ἡ θεὰ Ἄρτεμις φέρουσα τόξο. Τοιχογραφία ἀπὸ τὴν Πομπηία, 1ος αἰ. μ.Χ. / 9ος αἰ. μ.Ὀ., Ἀρχαιολογικὸ Μουσεῖο Νεαπόλεως.
Ἡ θεὰ Ἄρτεμις Ἐλαφηβόλος. Ψηφιδωτὸ ρωμαϊκῆς περιόδου, 3ος αἰ. μ.Χ. / 11ος αἰ. μ.Ὀ., Ἐθνικὸ Μουσεῖο Μπαρτνό, Τυνησία.
Ἡ θεὰ Ἄρτεμις συνοδευόμενη ἀπὸ ἐλάφι. Μαρμάρινο ἀνάγλυφο ἀπὸ τὴν Βραυρώνα, 4ος αἰ. π.Χ. / 5ος αἰ. μ.Ὀ., Μουσεῖο Βραυρώνος.
Ἄρτεμις Ἐφεσία, ἡ Μεγάλη Ἄρτεμις τῆς Ἐφέσσου (μητέρα Ψυχῶν). Μαρμάρινο ἄγαλμα περὶ τὸ 98 – 117 μ.Χ. / 9ος αἰ. μ.Ὀ. Μουσεῖο Ἐφέσσου.
Ἄρτεμις Ἐφεσία, ἡ Μεγάλη Ἄρτεμις τῆς Ἐφέσσου (μητέρα Ψυχῶν). Μαρμάρινο ἄγαλμα ἐπονομαζόμενο ἡ Ὡραία Ἄρτεμις, περὶ τὸ 120 – 145 μ.Χ. / 10ος αἰ. μ.Ὀ. Μουσεῖο Ἐφέσσου.
Ἄρτεμις (Ντιάνα τοῦ Γκάμπι). Μαρμάρινο ἄγαλμα, ρωμαϊκὸ ἀντίγραφο ἑλληνικοῦ πρωτότυπου ἀποδιδόμενου εἰς τὸν Πραξιτέλη, ἐποχῆς Τιβέριου περὶ τὸ 14 – 37 μ.Χ. / 790 – 813 μ.Ὀ., ποὺ εὑρέθη τὸ 1972 εἰς τὴν περιοχὴ Γκάμπι τῆς Ἰταλίας, Μουσεῖο Λούβρου.
Ἄρτεμις (Ντιάνα τοῦ Γκάμπι), λεπτομέρεια. Μαρμάρινο ἄγσλμα, ρωμαϊκὸ ἀντίγραφο ἑλληνικοῦ πρωτότυπου ἀποδιδόμενου εἰς τὸν Πραξιτέλη, ἐποχῆς Τιβέριου περὶ τὸ 14 – 37 μ.Χ. / 790 – 813 μ.Ὀ., ποὺ εὑρέθη τὸ 1972 εἰς τὴν περιοχὴ Γκάμπι τῆς Ἰταλίας, Μουσεῖο Λούβρου.
Ἄρτεμις (Ντιάνα τῶν Βερσαλλιῶν) συνοδευόμενη ἀπὸ ἐλάφι. Μαρμάρινο ρωμαϊκὸ ἄγαλμα, 1ος – 2ος αἰ. μ.Χ. / 9ος – 10ος αἰ. μ.Ὀ., ἀνακαλυφθὲν εἰς τὴν Ρώμη τὸ 1792, Μουσεῖο Λούβρου.
Ἄρτεμις (Ντιάνα τῶν Βερσαλλιῶν) συνοδευόμενη ἀπὸ ἐλάφι, λεπτομέρεια. Μαρμάρινο ρωμαϊκὸ ἄγαλμα, 1ος – 2ος αἰ. μ.Χ. / 9ος – 10ος αἰ. μ.Ὀ., ἀνακαλυφθὲν εἰς τὴν Ρώμη τὸ 1792, Μουσεῖο Λούβρου.
Ἄρτεμις Κυνηγέτις. Μαρμάρινο ἄγαλμα τοῦ Μαρτὶν Ντεζαρντίν (Martin Desjardins), Πάρκο Βερσαλλιῶν (Parterre d’ Eau, Le Soir), Γαλλία.
Ἄρτεμις Κυνηγέτις, ἄλλη ὄψη. Μαρμάρινο ἄγαλμα τοῦ Μαρτὶν Ντεζαρντίν (Martin Desjardins), Πάρκο Βερσαλλιῶν (Parterre d’ Eau, Le Soir), Γαλλία.
Ἄρτεμις (Ντιάνα τοῦ Γκάμπι), ἀντίγραφο. Μαρμάρινο ἄγαλμα ἀγνώστου γλύπτη, Ουάντεσντον Μέηνορ, Μπακινγκχαμσάιρ, Ἀγγλία.
Σελήνη καὶ Ἐνδυμίων. Πίνακας τοῦ ζωγράφου Νικολὰ Πουσσίν (Nicolas Poussin).
Ἡ Λητὼ στὴν Λυκία. Πίνακας τοῦ ζωγράφου Γιὰν Μπροῦγκελ, τοῦ πρεσβύτερου (Jan Brueghel).
Οἱ θεοὶ Ἀπόλλων καὶ Ἄρτεμις τοξεύουν τὶς κόρες τῆς Νιόβης. Πίνακας τοῦ ζωγράφου Ζὰκ Λουὶ Νταβίντ (Jacques Louis David).
Ὁ Ἀκταίων εἰσβάλλει κατὰ τὸ λουτρὸ τῆς Ἀρτέμιδος. Πίνακας τοῦ ζωγράφου Τισιανοῦ.
Ὁ Ἀκταίων κατασπαράζεται ἀπὸ τὰ σκυλιά του, τιμωρούμενος ἀπὸ τὴν θεὰ Ἄρτεμη. Πίνακας τοῦ ζωγράφου Τισιανοῦ.
Ὁ Ὀρέστης καὶ ὁ Πυλάδης μεταφέρουν τὸ ἄγαλμα τῆς Ἀρτέμιδος Ταυρικῆς ἀπὸ τὴν Ταυρίδα, ὅπου εἶχαν φθάσει πρὸς ἀναζήτηση τῆς Ἰφιγένειας. Εἰκονογραφία ἀπὸ γλυπτό, τοῦ Ἄνταμς Τζ. Ἄκτον.