Ὁ καρκίνος δαγκώνει τὸν Ἡρακλῆ καθὼς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, βοηθούμενος ὑπὸ τοῦ Ἰολάου (λεπτομέρεια). Μελανόμορφη ὑδρία, Ἐτρουρία, 530 – 500 π. Χ. / μέσα 3ου αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖο Getty.
Ὁ καρκίνος δαγκώνει τὸν Ἡρακλῆ καθὼς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς παρισταμένης. Μελανόμορφη λήκυθος, Ἐρέτρια, 500 – 475 π.Χ. / 4ος αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖο Λούβρου.
Ὁ καρκίνος δαγκώνει τὸν Ἡρακλῆ καθὼς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, βοηθούμενος ὑπὸ τοῦ Ἰολάου (ὀπίσθια ὄψη). Μελανόμορφη λήκυθος, Ἐρέτρια, 500 – 475 π.Χ. / 3ος αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖο Λούβρου.
Ὁ καρκίνος δαγκώνει τὸν Ἡρακλῆ καθὼς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα μὲ τὸν Ἰόλαο, τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς παρισταμένης. Ἀττικὸς μελανόμορφος ἀμφορεύς, 540 – 530 π. Χ. / μέσα 3ου αἰ. μ. Ὀ, Μουσεῖο Λούβρου.
Ὁ καρκίνος δαγκώνει τὸν Ἡρακλῆ καθὼς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, βοηθούμενος ὑπὸ τοῦ Ἰολάου. Μελανόμορφη ὑδρία, Ἐτρουρία, 530 – 500 π. Χ. / μέσα 3ου αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖο Getty.
Ὁ καρκίνος δαγκώνει τὸν Ἡρακλῆ καθὼς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, βοηθούμενος ὑπὸ τοῦ Ἰολάου. Μελανόμορφη ὑδρία, Ἐτρουρία, 530 – 500 π. Χ. / μέσα 3ου αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖο Getty.
Ὁ Ἡρακλῆς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, ῥωμαϊκὸ ἀντίγραφο τοῦ 1ου αἰ. π. Χ. / 8ου αἰ. μ. Ὀ. ἑνὸς ἀγάλματος τοῦ Λυσίππου περὶ τὸν 4ο αἰ. π. Χ. / 3ο αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖα Καπιτωλίου, Ῥώμη.
Ὁ Ἡρακλῆς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, βοηθούμενος ὑπὸ τοῦ Ἰολάου, ἐν μέσῳ πλήθους καρκίνων καὶ καραβίδων. Χαρακτικὴ τοῦ Κορνηλίου Κόρτ (Cornelis Cort), πρὸ 5 περίπου αἰώνων.
Ὁ Ἡρακλῆς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, βοηθούμενος ὑπὸ τοῦ Ἰολάου. Εἰκονογραφία τοῦ Σεβαλδίου Χάνς Βέχαμ (Sebald Hans Beham), πρὸ 5 περίπου αἰώνων.
Ἡ θεὰ Ἰούνο (ῥωμαϊκὴ ὀνομασία τῆς θεᾶς Ἥρας), ὁ Ἰούνιος μὴν καὶ τὸ ζῴδιο τοῦ Καρκίνου. Χαρακτικὴ τοῦ Ἱακώβου Χάργουαϊν (Jacobus Harrewyn), Ἄμστελόδαμο, πρὸ 3,5 περίπου αἰώνων.
Ὁ Ἡρακλῆς καὶ ἡ Λερναία Ὕδρα, ζωγραφικὴ τοῦ Μάρκου Μαρτσέττι (Marco Marchetti), Μουσεῖον Ἀνακτόρου Βέκκιο (Palazzo Vecchio).
Ὁ Ἡρακλῆς καὶ ἡ Λερναία Ὕδρα, ζωγραφικὴ τοῦ Γουστάβου Μορὼ (Gustave Moreau).
Ὁ Ἡρακλῆς μάχεται τὴν Λερναία Ὕδρα, ζωγραφικὴ τοῦ Ἰωάννου Σίνγκερ Σάρτζεντ (John Singer Sargent).
Τετράδραχμο ἀπεικονίζον τὸν θεὸ Διόνυσο ἐπιβαίνοντα ὄνου, μία ἄμπελο καὶ τὴν ἐπιγραφὴ Μενδαῖον, 460 – 423 π. Χ. / 4ος αἰ. μ. Ὀ., Μένδη, Μακεδονία.
Ἀγαλματίδιο ἀπεικονίζον τὸν θεὸ Διόνυσο ἐπὶ ὄνου, Ἵδρυμα τέχνης, Μιννεάπολις, ΗΠΑ.
Ὁ θεὸς Διόνυσος ἐπιβαίνων ὄνου μετὰ συνοδείας σατύρων, παλαιὸ κόσμημα ἀγνώστων λοιπῶν στοιχείων φέρον τὴν ἐπιγραφὴ “Πεμαλλίου”.
Ἀρχιτεκτονικὴ διακοσμητικὴ παράσταση μὲ τὸν θεὸ Διόνυσο, Μουσεῖο Λούβρου.
Ὁ ἀστερισμὸς τοῦ Καρκίνου καὶ οἱ τρεῖς δεκανοί ἀπὸ τὸ Kitab Al Bulhan (Βίβλος τῶν Θαυμάτων), χειρόγραφο περὶ ἀστρολογίας, ἀστρονομίας, γεωμαντείας τοῦ Ἄμπντ ἀλ-Χασὰν Ἂλ Ἰσφαχανὶ (Abd al-Hasan Al-Isfahani), 1390.
Ὁ ἀστερισμὸς τοῦ Καρκίνου ἀπὸ τὸν τρίτον τόμο Firmamentum Sobiescianum, sive uranographia, τοῦ ἔργου Prodromus Astronomiae ἀπὸ τὸν Ἰωάννη Ἑβέλιο (Johannes Hevelius), ἔκδ. 1690. (Οἱ εἰκονογραφίες εἶχαν σχεδιασθεῖ μὲ ἀντίθετη ὄψη, καὶ ἐδῶ ἔχουν ἐπεξεργασθεῖ πρὸς ἐπαναφορά).
Ὁ ἀστερισμὸς τοῦ Καρκίνου ἀπὸ παλαιότερο ἄτλαντα, σύγχρονη εἰκονογραφία (ψηφιακή).
Ὁ Καρκίνος, ἐκ τῆς σειρᾶς πινάκων “Ὁ Ζῳδιακός”, τοῦ Γιόφρα Βοσχάρτ (Johfra Bosschart).