Ὁ Τριπτόλεμος, φέρων στάχυ καὶ σκῆπτρο, ἀναχωρεῖ ἐπὶ πτερωτοῦ ἅρματος ἱνὰ διδάξῃ τὴν γεωργία τοῖς ἀνθρώποις, σταλθεῖς ὑπὸ τῶν θεῶν Περσεφόνη καὶ Δήμητρα. Ἀττικὴ ἐρυθρόμορφη ὑδρία, περὶ τὸ 450 π. Χ. / 4ος αἰ. μ. Ὀ., Staatliche Antikensammlungen, Μόναχο.
Ἡ θεὰ Δήμητρα ἔνθρονος εὐλογεῖ τὴν γονυπετῆ Μετάνειρα καθὼς ἐκείνη προσφέρει δέσμη τριῶν στάχυων τῇ θεᾷ. Ἀπουλιανὴ ἐρυθρόμορφη ὑδρία περὶ τὸ 340 π. Χ. / 5ος αἰ. μ. Ὀ., Antikensammlung, Βερολίνο.
Ἡ Παρθένος Ἀστραία φέρουσα δάδα (ὡς Ἀστραπή), ὁ Ζεὺς καὶ ἡ Ἀφροδίτη, καὶ ὁ Πλοῦτος μὲ τὴν Δήμητρα (ὡς Ἐνιαυτὸς καὶ Ἔλευσις). Ἀπουλιανὴ ἐρυθρόμορφη λουτροφόρος μὲ θέμα τὴν ἀποπλάνηση τῆς Λήδας, 4ος αἰ. π. Χ. / 5ος αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖο Getty.
Ὁ Πλοῦτος μὲ τὴν Δήμητρα (ὡς Ἐνιαυτὸς καὶ Ἔλευσις), λεπτομέρεια. Ἀπουλιανὴ ἐρυθρόμορφη λουτροφόρος μὲ θέμα τὴν ἀποπλάνηση τῆς Λήδας, 4ος αἰ. π. Χ. / 5ος αἰ. μ. Ὀ., Μουσεῖο Getty.
Ἡ Δήμητρα Ἐλευσινία, ἢ κατ' ἄλλους ἡ Περσεφόνη ἀναδυόμενη ἐκ τῆς γῆς, φέρουσα στάχυ καὶ μήκωνα (*μήκων ἡ ῥοιάς: ἐαρινὸ ἄνθος, ἡ γνωστὴ παπαρούνα τῶν ἀγρῶν). Ἑλληνιστικὸ ἀνάγλυφο ἀρχῶν 1ου αἰ. μ. Χ. / 9ου αἰ. μ. Ὀ.
Δήμητρα Κερές, ῥωμαϊκὸ ἄγαλμα ἑλληνιστικῆς περιόδου, Μουσεῖο Βατικανοῦ, Ῥώμη.
Δήμητρα Κερές, ῥωμαϊκὸ ἄγαλμα ἑλληνιστικῆς περιόδου (λεπτομέρεια), Μουσεῖο Βατικανοῦ, Ῥώμη.
Ἡ Ἶσις ὡς Κερὲς (λατ. ὀνομ. τῆς Δήμητρος). Ῥωμαϊκὸ ἄγαλμα περὶ τὸ 160 – 180 μ. Χ. / 10ος αἰ. μ. Ὀ., ἀποκατασταθέν, Πινακοθήκη Μποργκέζε (Galleria Borghese), Ῥώμη.
Ἡ Ἶσις ὡς Περσεφόνη, φέρουσα σεῖστρο. Ἄγαλμα ἀπὸ τὸν Ναὸ τῶν Αἰγυπτίων Θεῶν, περὶ τὸ 180 – 190 μ. Χ. / 10ος αἰ. μ. Ὀ., Γόρτυνα, Μουσεῖο Ἡρακλείου, Κρήτη.
Δήμητρος ἄγαλμα, τοῦ ζωγράφου Πέτερ Πῶλ Ρούμπενς (Peter Paul Rubens).
Περσεφόνης ἐπιστροφή, τοῦ ζωγράφου Φρειδερίκου Λάιτον (Frederick Leighton).
Δήμητρα, τοῦ ζωγράφου Ἀντουὰν Οὐαττώ (Antoine Watteau).
Δίκη, Ἥρα, Ἀθηνᾶ, καὶ Δήμητρα, εἰκονογραφία ἀγνώστων λοιπῶν στοιχείων.
Ὁ ἀστερισμὸς τῆς Παρθένου καὶ οἱ τρεῖς δεκανοί ἀπὸ τὸ Kitab Al Bulhan (Βίβλος τῶν Θαυμάτων), χειρόγραφο περὶ ἀστρολογίας, ἀστρονομίας, γεωμαντείας τοῦ Ἄμπντ ἀλ-Χασὰν Ἂλ Ἰσφαχανὶ (Abd al-Hasan Al-Isfahani), 1390.
Ὁ ἀστερισμὸς τῆς Παρθένου ἀπὸ τὸν τρίτον τόμο Firmamentum Sobiescianum, sive uranographia, τοῦ ἔργου Prodromus Astronomiae ἀπὸ τὸν Ἰωάννη Ἑβέλιο (Johannes Hevelius), ἔκδ. 1690. (Οἱ εἰκονογραφίες εἶχαν σχεδιασθεῖ μὲ ἀντίθετη ὄψη, καὶ ἐδῶ ἔχουν ἐπεξεργασθεῖ πρὸς ἐπαναφορά).
Ὁ ἀστερισμὸς τῆς Παρθένου ἀπὸ παλαιότερο ἄτλαντα, σύγχρονη εἰκονογραφία (ψηφιακή).
Ἡ Παρθένος, ἐκ τῆς σειρᾶς πινάκων “Ὁ Ζῳδιακός”, τοῦ Γιόφρα Βοσχάρτ (Johfra Bosschart).